مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-20سياسي

استقرار انواع هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی و عملیاتی در پایگاه خور


فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند گفت: با استقرار انواع هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی و عملیاتی، پایگاه خور خراسان جنوبی به یکی از مهمترین پایگاه های هواپیماهای بدون سرنشین پهپاد کشور تبدیل می شود.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند گفت: با استقرار انواع هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی و عملیاتی، پایگاه خور خراسان جنوبی به یکی از مهمترین پایگاه های هواپیماهای بدون سرنشین پهپاد کشور تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ واحدی ضمن بازدید از بخش های پروازی، فنی و امور سربازی و دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه ضمن ارزیابی توان عملیاتی پایگاه هوایی شکاری شهید حسینی بیرجند با اشاره به امنیت مثال زدنی آسمان ایران گفت: پایگاه شکاری شهید حسینی یکی از پایگاه های مهم کشور است و با برنامه ریزی های انجام شده در آینده به یک پایگاه فعال تبدیل می شود.

امیر سرتیپ خلبان واحدی همچنین با اشاره به پیشرفت های نیروی هوایی ارتش در حوزه هواپیماهای بدون سرنیشن گفت: در خراسان جنوبی، پایگاه خور به یکی از مهمترین پایگاه های هواپیماهای بدون سرنشین پهپاد کشور تبدیل می شود و انواع هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی و عملیاتی در آن مستقر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار انواع هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی و عملیاتی در پایگاه خور

استقرار انواع هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی و عملیاتی در پایگاه خور