مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-07اقتصادي

پرداخت 767 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به جامعه ایثارگری زنجان


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 767 میلیارد و 99 میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات تبصره 16 قانون بودجه به طرح های اشتغال زایی جامعه ایثارگری استان زنجان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عباس برزگر، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، صبح امروز در جمع خبرنگاران اشتغال را یکی از مهم ترین مسائل و دغدغه های جامعه ایثارگری استان زنجان عنوان و اظهار کرد: امروز آرامش و آسایش کشور مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری های دلاورمردان است و رفع مشکلات حوزه اشتغال فرزندان و یادگاران شهدا کمترین کار مسؤولان در قبال این عزیزان به شمار می رود.

  سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه این تسهیلات به همسر، فرزند، خواهر و برادر شهید، جانبازان، فرزند و همسر جانباز بالای 25 درصد، آزادگان، فرزند و همسر آزاده های بالای یکسال ارائه می شود، افزود: متقاضیان این تسهیلات به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ها برای تکمیل فرم ها مراجعه کنند.

  وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 767 میلیارد و 99 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به خانواده های شاهد و ایثارگراز محل اعتبارات تبصره 16 تامین شده است، ادامه داد: این میزان تسهیلات بانکی به 458 نفر از متقاضیان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 767 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به جامعه ایثارگری زنجان

پرداخت 767 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به جامعه ایثارگری زنجان