مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-14اجتماعي

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد


شهردار تهران طی احکامی جداگانه « محسن هرمزی» را به سمت« معاون حمل و نقل و ترافیک»، «سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه(مترو)» و « سرپرست سازمان حمل ونقل ترافیک » منصوب کرد.

- شهردار تهران طی احکامی جداگانه محسن هرمزی را به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک ، سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه(مترو) و سرپرست سازمان حمل ونقل ترافیک منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با احکام جداگانه ای علیرضا زاکانی شهردار تهران محسن هرمزی را به سمت های معاون حمل و نقل و ترافیک ، سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه(مترو) و سرپرست سازمان حمل ونقل ترافیک منصوب کرد.

در بخشی از محسن هرمزی حکم معاون حمل و نقل و ترافیک آمده است: نظر به شایستگی، تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم انداز تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام با اتکا به اسناد بالادستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت های تخصصی، موجبات خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جنابعالی در سایه تحقق سیاست ها و برنامه های ابلاغی باشم، توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد