مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:452023-09-23سياسي

امیرعبداللهیان: عزم ما برای کمک به مبارزه با تروریسم در سوریه تزلزل ناپذیر است


وزیر امور خارجه در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو روند آستانه در نیویورک تصریح کرد: عزم ما برای کمک به مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در سوریه تزلزل ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نشست سه جانبه وزرای امور خارجه کشورهای عضو روند آستانه شامل سه کشور ایران، روسیه و ترکیه به صورت سه جانبه و پس از آن با مشارکت گیر پدرسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل، بصورت چهارجانبه به میزبانی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد.

 امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه طی سخنانی، از نشست مشترک اعضای روند آستانه با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص سوریه ابراز خرسندی کرد.

وی گفت: نشست امروز یکبار دیگر اهمیت اقدامات جمعی ما را در قالب روند آستانه برجسته کرد.

همچنین حضور آقای پدرسون نماینده دبیرکل سازمان ملل در این نشست، تاییدی بر اهمیت نقش سازمان ملل در کمک به حل بحران سوریه است.

امیرعبداللهیان به دیدار قبلی روسای کشورهای ضامن روند آستانه در تهران اشاره کرد و افزود: متأسفانه وضعیت انسانی همانند گذشته در سوریه بحرانی است که بخشی از آن ناشی از تحریم های یکجانبه و غارت اموال و منابع طبیعی ملت سوریه است که زنان و کودکان و سایر مردمان سوریه را هدف قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: عزم ما برای کمک به مبارزه با تروریسم در سوریه تزلزل ناپذیر است

امیرعبداللهیان: عزم ما برای کمک به مبارزه با تروریسم در سوریه تزلزل ناپذیر است