مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-07سياسي

جنایت حمص سوریه کار مزدوران داخلی وابسته به آمریکاست


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده نظامی حمص ده ها نفر جان خود را از دست دادند، افزود: قطعاً این اقدام تروریستی کار مزدوران داخلی وابسته به آمریکاست.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده نظامی حمص ده ها نفر جان خود را از دست دادند، افزود: قطعاً این اقدام تروریستی کار مزدوران داخلی وابسته به آمریکاست.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز شنبه 15 مهرماه 1402 در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی گلستان که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای شنیدن و دیدن قدرت، شکوه و عظمت این نیرو در اقصی نقاط کشور دست.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی سازمانی است که همیشه و در همه جا با مردم در ارتباط است، ادامه داد: ایجاد امنیت که مهمترین نعمت الهی بوده و نظم و احقاق حق و کمک به عدالت توسط سبزپوشان نیروی انتظامی محقق می شود و اینها است که مردم را امیدوار می کند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تقدیم بیش از 50 شهید مدافع امنیت طی 6 ماه گذشته سال جاری را مبین ایثارگری های این نیرو دانست و افزود: خداوند متعال برای خدمت گذاران جامعه در هر لباس و مسندی پاداش در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت حمص سوریه کار مزدوران داخلی وابسته به آمریکاست

جنایت حمص سوریه کار مزدوران داخلی وابسته به آمریکاست