مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-10فرهنگي

برگزاری نکوداشت استاد حرازی یزدی به مناسبت هفته خوشنویسی


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن تشریح برنامه های هفته خوشنویسی در استان، از برگزاری مراسم تکریم و نکوداشت استاد حرازی یزدی هنرمند پیشکسوت خوشنویسی استان در این هفته خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن تشریح برنامه های هفته خوشنویسی در استان، از برگزاری مراسم تکریم و نکوداشت استاد حرازی یزدی هنرمند پیشکسوت خوشنویسی استان در این هفته خبر داد.

سید عباس دهقان در گفت وگو با ایسنا با اشاره نامگذاری 21 مهرماه به نام روز ملی خوشنویسی و آغاز هفته خوشنویسی از این روز به تشریح برنامه های این هفته هنری در استان یزد پرداخت و گفت: یکی از برنامه های تدارک دیده شده در این هفته برگزاری مراسم تکریم و نکوداشت محمود حرازی استاد پیشکسوت خطاطی و خوشنویسی استان است که این مراسم عصر روز شنبه 22 مهرماه در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر یزد برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از پوستر خطاطی استاد محمود حرازی ، مستند و تمبر این هنرمند نامی استان نیز رونمایی خواهد شد.

دهقان یکی دیگر از برنامه های استان در هفته خوشنویسی را برگزاری دوره آموزشی خوشنویسی به همت انجمن خوشنویسان استان ذکر کرد و گفت: این کارگاه آموزشی روز پنجشنبه نوزدهم مهرماه از ساعت 15 تا 20 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نکوداشت استاد حرازی یزدی به مناسبت هفته خوشنویسی

برگزاری نکوداشت استاد حرازی یزدی به مناسبت هفته خوشنویسی