مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 17:152023-09-29سياسي

حسنلو: امروز فناوری هایی که 10 سال قبل به کشور وارد شده را به دست آوردیم


دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم گفت: بسیاری از فناوری هایی که از جهت تکنیکال و تجهیزات، 10 سال قبل به کشور وارد شده اند، در حال حاضر با توجه به همت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین همایش همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش بنیان با موزه های دفاع مقدس به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حمایت ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در سالن هویزه موزه ملی انقلاب اسلامی برگزار شد.

 مسعود حسنلو دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معاونین و مدیران موزه، مدیران استارتاپ ها، خانه های خلاق و نوآوری و شتاب دهنده ها از جمله حاضران این همایش بودند.

در ابتدای این نشست حسنلو گفت: این رویداد با همت دوستان در خانه خلاق ایلسا و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شکل گرفته است و ما در این مسیر کم ترین حمایت را از دوستان انجام دادیم.

حسنلو افزود: نکته دیگر اینکه معاونت آنچنان که باید حمایت خوبی از اکوسیستم نمی کند.

حالا دوستان لطف داشتند و گفتند که معاونت و ستاد حمایت های جدی کرده، اما آنقدری که شأن و منزلتی که صنایع خلاق ایجاب می کند، مورد حمایت و پشتیبانی قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسنلو: امروز فناوری هایی که 10 سال قبل به کشور وارد شده را به دست آوردیم

حسنلو: امروز فناوری هایی که 10 سال قبل به کشور وارد شده را به دست آوردیم