مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-01اجتماعي

اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع سیل در سمنان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع سیل گفت: سازه های تقاطعی فاقد آبگذری در استان سمنان احصا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بعدازظهر امروز در حاشیه نشست کمیته استانی راهبری کنترل و کاهش خطر سیل سمنان با بیان اینکه این کمیته استانی ذیل کمیته ملی راهبری کنترل و کاهش خطر سیل در استان تشکیل شده است، اظهار کرد: در حوزه استان سمنان مقرر شد دستگاه های متولی امر نسبت به اجرای تکالیفی که بر اساس قانون به عهده آنها قرار داده شده است، اقدام کنند.

وی بیان کرد: یکی از نکات مهمی که در حوزه استان سمنان باید به آن اشاره کرد، موضوع سازه های تقاطعی فاقد آبگذری است که این سازه ها از سوی شرکت آب منطقه ای سمنان شناسایی و احصا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه تعداد 187 مورد سازه تقاطعی فاقد آبگذری از سوی شرکت آب منطقه ای سمنان احصا شده است، اضافه کرد: این مطالب و آمارها در اختیار دفتر مدیریت بحران قرار گرفت و پس از آن برای اجرا به دستگاه های مربوط ابلاغ شده است.

طاهریان گفت: امیدواریم تا با اختصاص اعتبار و ابلاغ انجام شده و تکالیف قانونی که به عهده دستگاه ها قرار دارد، روند رفع مشکل این سازه های تقاطعی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع سیل در سمنان

اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع سیل در سمنان