مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 22:502023-10-10سياسي

نیروی انتظامی از همیشه قدرتمندتر در برابر مخلان نظم و امنیت ایستاده است


فرزند شهید سعید رنجبران گفت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز از همیشه قدرتمندتر در برابر مخلان نظم و امنیت ایران ایستاده و این مدیون فداکاری، - ایسنا/همدان فرزند شهید "سعید رنجبران" گفت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز از همیشه قدرتمندتر در برابر مخلان نظم و امنیت ایران ایستاده و این مدیون فداکاری، ایثار و شهادت طلبی کارکنان فراجا است.

رنجبران شامگاه سه شنبه، 18 مهر در سومین شب از کنگره ملی 8000 شهید استان همدان، بیان کرد: رایحه کربلا می آید، ما همیشه عاشق این رایحه بوده ایم، چه باشکوه اند شهدا و چه باشکوه است زنده نگه داشتن نام و یاد و پیام شهدا، به راستی نسیم حیات بخش شهدا که می وزد دل و جان آدمی زنده می شود چراکه شهدا چراغ راه زندگی ما هستند.

وی ادامه داد: کیست که نداند عظمت امروز اسلام و ایران مدیون خون سرخ شهیدان راه خدا است، همان کسانی که آگاهانه و مخلصانه در جبهه های حق به خون غلتیدند و عزت و افتخار آفریدند.

فرزند شهید رنجبران بیان کرد: همدان دیدار دانش و عرفان، دیدار ابن سینا و پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است و جایگاه جهاد مردم استان همدان در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، نمونه و برجسته است و گواه آن 8000 شهید و 18 هزار و 500 جانباز و بیش از 1000 آزاده قهرمان و 336 شهید مظلوم فرماندهی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی از همیشه قدرتمندتر در برابر مخلان نظم و امنیت ایستاده است

نیروی انتظامی از همیشه قدرتمندتر در برابر مخلان نظم و امنیت ایستاده است