مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-02ورزشي

مسابقات جام شهدای 15 خرداد به فینال رسید


دومین دوره مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد به ایستگاه پایانی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدرضا دهقان، مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از برگزاری فینال دومین دوره مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد خبر داد و گفت: مرحله پایانی کشوری این مسابقات با حضور تیم های برگزیده 31 استان و در دو رده سنی 12 تا 15 و 15 تا 18 سال به مدت 3 روز در تهران برگزار می شود.

  دهقان ادامه داد: مرحله پایانی مسابقات روز سه شنبه همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز می شود و روز پنج شنبه با برگزاری مسابقه فینال و معرفی تیم های برنده و بازیکنان برتر به کار خود پایان می دهد.

مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی بنیاد 15 خرداد خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این مسابقات با حضور برخی اعضای هیات دولت، مدیران ارشد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و ستاد تحول و توانمندسازی 2020، مسئولان فدراسیون و مربیان تیم ملی فوتبال برگزار می شود.

 وی تاکید کرد: دومین دوره مسابقات خیابانی جام شهدای 15 خرداد به همت و با حمایت بنیاد 15 خرداد و با همکاری قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با حضور 5 هزار تیم و 18 هزار بازیکن در سه سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات جام شهدای 15 خرداد به فینال رسید

مسابقات جام شهدای 15 خرداد به فینال رسید