مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-13دانش

با تشکیل قرارگاه های علوم نوین به دنبال تربیت نسل جدید نهاجا هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از مجموعه پژوهشی هوش مصنوعی دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری با بیان اینکه در دو بخش تربیت و آموزش با نگاه تحولی به دنبال تبدیل دانش نظری به آموزش های مهارت محور .

- فرمانده نیروی هوایی ارتش، گفت: با تشکیل قرارگاه های علوم نوین از جمله هوش مصنوعی، فضا، متاورس و کوانتوم به دنبال تربیت نسل جدید نیروی هوایی برای استفاده از تجهیزاتی که با حرکت بر لبه دانش و فناوری ساخته شده اند هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از مجموعه پژوهشی هوش مصنوعی دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری با بیان اینکه در دو بخش تربیت و آموزش با نگاه تحولی به دنبال تبدیل دانش نظری به آموزش های مهارت محور با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان سال های دفاع مقدس هستیم، گفت: با تشکیل قرارگاه های علوم نوین از جمله هوش مصنوعی، فضا، متاورس و کوانتوم به دنبال تربیت نسل جدید نیروی هوایی برای استفاده از تجهیزاتی که با حرکت بر لبه دانش و فناوری ساخته شده اند هستیم.

وی افزود: علاوه بر این تعامل هم افزا با شرکت های دانش بنیان، بستر های لازم برای تبدیل آموزش های نظری به محصول فناورانه بعنوان خروجی دانشگاه هوایی شهید ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تشکیل قرارگاه های علوم نوین به دنبال تربیت نسل جدید نهاجا هستیم

با تشکیل قرارگاه های علوم نوین به دنبال تربیت نسل جدید نهاجا هستیم