مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-21بين الملل

اعلام همبستگی سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در بخارست با مردم فلسطین


سفیرجمهوری اسلامی ایران در بخارست به همراه سفرای مقیم کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی( OIC) روز جمعه مورخ 28 مهر 1402 در محل سفارت فلسطین در بخارست برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین حضور یافتند.

- سفیرجمهوری اسلامی ایران در بخارست به همراه سفرای مقیم کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی( OIC) روز جمعه مورخ 28 مهر 1402 در محل سفارت فلسطین در بخارست برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین حضور یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سادات میدانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران به همراه سفرا و نمایندگان دیپلماتیک از کشورهای اردن، الجزایر، اندونزی، ترکیه، تونس، سودان، سوریه، عراق، عربستان سعودی، فلسطین، قطر، کویت، لبنان ، لیبی و مراکش در مقابل سفارت فلسطین در بخارست گردهم آمدند تا ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دهند و اعتراض خود را برای اقدام وحشی گرایانه رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع در بیمارستان الاهلی غزه به گوش جهانیان علی الخصوص مردم رومانی برسانند.

سفرای کشوره های عضو سازمان کنفرانس اسلامی در بخارست طی بیانیه ای رسانه ای اعلام کردند حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان الاهلی غزه که منجر به کشته و زخمی شدن صدها غیرنظامی بی گناه شد را به شدت محکوم می کنند و این اقدام شنیع را نقض آشکار تمام اصول حقوق بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام همبستگی سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در بخارست با مردم فلسطین

اعلام همبستگی سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در بخارست با مردم فلسطین