مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-07سياسي

رحیم صفوی: از عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» حمایت می کنیم


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: ما از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی حمایت می کنیم و مطمئن هستیم که جبهه مقاومت نیز از این موضوع حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید یحیی رحیم صفوی در شمشمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، گفت: ما از این عملیات  اعلام حمایت می کنیم و مطمئن هستیم که جبهه مقاومت  نیز از این موضوع حمایت می کند.

رحیم صفوی با بیان اینکه ما بخاطر این عملیات به مجاهدین فلسطینی تبریک می گوییم، گفت: قطعا مدافعان حرم و شهیدان بزرگی چون قاسم سلیمانی نیز همراه این مجاهدان هستند و ما تا آزادی فلسطین و قدس در کنار مجاهدان فلسطینی خواهیم ماند.

رحیم صفوی در بخشی دیگر از صحبت های خود با بیان اینکه ما شاهد کشتار سازمان یافته کودکان فلسطینی توسط صهیونیست ها هستیم، گفت: کشتار کودکان و نوجوانان فلسطینی توسط صهیونیست ها در سایه سکوت سازمان های بین المللی انجام می شود و ما هیچ واکنشی را از سوی سازمان های بین المللی در برابر این کشتارها شاهد نیستیم.

وی با گرامیداشت یاد کودکان شهید فلسطینی از جمله محمد الدوره تصریح کرد: ما می بینیم که صهیونیست ها به سر کودکان فلسطینی شلیک می کنند و این یک قساوت قلبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم صفوی: از عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» حمایت می کنیم

رحیم صفوی: از عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» حمایت می کنیم