مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-22سياسي

بیمه سلامت همگانی گامی به سوی تحقق عدالت اجتماعی است


سوم آبان ماه، سالروز تصویب قانون بیمه همگانی است و به همین مناسبت برنامه هایی جهت ارائه دهندگان خدمات سلامت با فعالیت های این اداره کل در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: سوم آبان ماه، سالروز تصویب قانون بیمه همگانی است و به همین مناسبت برنامه هایی جهت ارائه دهندگان خدمات سلامت با فعالیت های این اداره کل در نظر گرفته شده است.

نوالدین رحیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سوم آبان ماه، سالروز تصویب قانون بیمه همگانی است که به همین مناسبت از 29 مهر تا 5 آبان با عنوان هفته ملی بیمه سلامت نامگذاری شده و برنامه هایی جهت آشنایی و شناخت بیشتر گیرندگان و ارائه دهندگان خدمات سلامت با فعالیت های سازمان بیمه سلامت در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته ملی بیمه سلامت با خدمات ارائه شده توسط سازمان بیمه سلامت از 29 مهر تا 5 آبان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی استان و صدا وسیمای ایلام اطلاع رسانی می شود، گفت: نام گذاری روزهای هفته ملی بیمه سلامت و شعار محوری این هفته با عنوان “بیمه سلامت همگانی گامی به سوی تحقق عدالت اجتماعی است.

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام تصریح کرد: آموزش، پیشگیری و سلامت خانواده ، سازمان هوشمند و خدمات الکترونیک سلامت ، حمایت از بیماران خاص، صعب العلاج و نادر، مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت همگانی گامی به سوی تحقق عدالت اجتماعی است

بیمه سلامت همگانی گامی به سوی تحقق عدالت اجتماعی است