مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-17اقتصادي

سرمایه گذاری صنعتی در خراسان جنوبی 59 درصد افزایش یافت


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از صدور 109 فقره جواز تاسیس صنعتی در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: سرمایه گذاری برای اجرای این طرح ها در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد رشد داشته است.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، احمد آریافر امروز سه شنبه ظهار کرد: این تعداد جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 61 هزار و 925 میلیارد ریال صادر شده است.

وی افزود: با اجرای کامل این طرح ها پیش بینی می شود زمینه اشتغال برای 2 هزار و 780 نفر به صورت مستقیم در استان خراسان جنوبی فراهم شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: این تعداد جواز تاسیس در زمینه کنسانتره زغال سنگ، سرب، روی و طلا، لعاب کاشی و سرامیک، محصولات بتنی، تیرچه و اسکلت فولادی، پودر میکرونیزه بنتونیت، تولید در و پنجره یو پی وی سی، آجر نسوز، گندله آهن، منیزیت، ابزار و ادوات کشاورزی، مصنوعات چوبی و فلزی صادر شده است.

وی با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت های لازم برای تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر از طرح های صنعتی در دست اقدام، بر همکاری و همراهی تمامی دستگاه های مرتبط در این زمینه تاکید کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری صنعتی در خراسان جنوبی 59 درصد افزایش یافت

سرمایه گذاری صنعتی در خراسان جنوبی 59 درصد افزایش یافت