مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-01سياسي

برگزیدگان جایزه علمی مصطفی (ص) چه کسانی هستند؟


آیین اعطای جوایز برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص)، شامگاه دوشنبه 10 مهر با حضور روح الله دهقانی، معاون علمی رییس جمهور در اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پنجمین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص) شامگاه فردا همزمان با شب میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) در عمارت چهل ستون اصفهان برگزار می شود.

آیین افتتاحیه پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی در سال 2023 شامگاه هفتم مهرماه با حضور سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و دهقانی، معاون علمی رییس جمهور به میزبانی شهر گنبدهای فیروزه ای در مرکز همایش های بین المللی در اصفهان برگزار می شود.

برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) در سال 2023 دانشمندانی از کشورهای ایران، ترکیه، مصر، لبنان و کامبوج هستند که در حوزه های علم و فناوری زیستی و پزشکی، علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم پایه و مهندسی حائز برتری و دریافت جایزه شده اند،  امید فرخ زاد و  احمد حسن به عنوان برگزیدگان غیرمقیم و مورات اویسال، سامیه خوری و احمد فوزی اسماعیل به عنوان برگزیدگان مقیم کشورهای اسلامی این جایزه را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جایزه علمی مصطفی (ص) چه کسانی هستند؟

برگزیدگان جایزه علمی مصطفی (ص) چه کسانی هستند؟