مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:452023-10-18ورزشي

رقابت 30 ووشوکار بانوی قمی در مسابقات قهرمانی ایران


مسابقات لی چوان قهرمانی کشور با حضور 30 ووشوکار از قم در رده های سنی مختلف در دو بخش تالو و ساندا از امروز آغاز و تا 29مهرماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسابقات لی چوان قهرمانی کشور در بخش بانوان در 2 سبک تالو و ساندا امروز با حضور ووشوکارانی از سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز و با اعلام فدراسیون تا 29مهرماه ادامه خواهد داشت.

30 ووشوکار بانو در 4 رده سنی نماینده استان قم در این مسابقات خواهند بود که برای کسب عناوین برتر این مسابقات با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش ساندا محیاسادات حسینی، سودا کامرانی و ستاره عباسی در رده سنی نونهالان، عسل نجاتی، ستایش محققی در نوجوانان، فاطمه نوبهاری، زهرا قاسمی، ملیکا یوسفی و الهه کاظمی در جوانان، ریحانه سلمان پور و نازنین وثیقی در بزرگسالان با هدایت فاطمه سلیمانی ترکیب تیم قم را تشکیل می دهند.

همچنین زینب سادات طباطبایی، مهرانا شجری، عارفه غفوری، ملینا محمودآبادی، سارا محمدی، فاطمه حسینی، زهرا میرزایی و غزل همافر دارابی در نونهالان، فاطمه زهرا میری، فاطمه رضایس، نیایش قمری، هما ابراهیمی، یلدا ملک محمدی و نیایش جعفری در نوجوانان، ثنا ایلکی، زینب کدیور، مهدیس رستمی در جوانان، صبا حسین زاده، فاطمه غفوری و مریم دستجرد فراهانی در بزرگسالان با هدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 30 ووشوکار بانوی قمی در مسابقات قهرمانی ایران

رقابت 30 ووشوکار بانوی قمی در مسابقات قهرمانی ایران