مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-06سياسي

وعده دولت رییسی برای ساماندهی مهاجران افغانستانی


وزیر کشور درباره وضعیت اتباع افغانستانی در ایران و مهاجران توضیح داد که تسنیم منتشر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، احمد وحیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به موضوع ته لنجی لنج داران و ملوانان استان بوشهر اظهار داشت: دولت برای تحقق مطالبات لنج داران و ملوانان و ساماندهی کالای ته لنجی برنامه ریزی و اکنون در قالب لایحه این مهم در اختیار شورای نگهبان است و علاوه بر این تا قبل از تصویب این لایحه برای حل مشکلات جامعه هدف در حوزه ته لنجی تصمیم بر این شد سفری انجام شود.

وی از تصویب صدور سفر اول لنج های تجاری استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در زمینه به زودی سفر اول لنج ها تجاری ابلاغ می شود.

 روایت وزیر کشور از هسته سخت نظام که کارکنانش باید انقلابی باشند وزیر کشور مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای این مهم ستاد ویژه ای فعال است و استان ها هم درگیر این ماجرا هستند و بحث قاچاق یک پدیده شوم است که ضمن خسارت به تولید، اقتصاد و اشتغال، مسیرهای تجارت را دچار مشکل می کند که مبارزه این مهم در دستور کار است.

 وحیدی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا به خارج از کشور از جمله قاچاق سوخت جدی است تأکید کرد: برخی موارد هم قاچاق در واردات کالا است که تلاش دستگاه ها از جمله گمرک با استقرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده دولت رییسی برای ساماندهی مهاجران افغانستانی

وعده دولت رییسی برای ساماندهی مهاجران افغانستانی