مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 20:402023-09-29دانش

آتش نشانی خلخال نیازمند خرید امکانات اطفای حریق در ارتفاع است


با توجه به افزایش ساخت و سازهای آپارتمانی و با ارتفاع در شهر خلخال آتش نشانی این شهر نیازمند خرید امکانات اطفای حریق در ارتفاع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ودود محمدی نیاری امروز در حاشیه برگزاری مانور اطفای حریق و امداد نجات در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی خلخال اظهار کرد: شهر خلخال به لحاظ ساخت سازهای جدید ونیل به آپارتمان سازی های بلند مرتبه  نیازمند امکانات جدید آتش نشانی از جمله نردبان های با متراژ بالا و خودروهای آتش نشانی فوق سنگین دارد.

وی افزود: خرید یک نردبان و خودروی فوق سنگین آتش نشانی که مجهز به پمپ های فشار قوی برای عملیات در ارتفاع باشد، بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که فعلا شهرستان خلخال فاقد این امکانات است و اما در حال حاضر به لحاظ نبود امکانات برای آتش نشانی شهرداری خلخال یک طرح و ایده خلاقانه استفاده می شود.

شهردار خلخال بیان کرد: در این ایده سبد حمل آتش نشان برای اتصال به جرثقیل برای مهار آتش سوزی در ارتفاع انجام می شود و امیدواریم که با تامین منابع مالی مورد نیاز بتوان نسبت به خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز در آتش نشانی خلخال اقدام کرد.

محمدی با اشاره به مانور عملیاتی آتش نشانی در خلخال عنوان کرد: امروز در این مانور، عملیات نجات فرد مصدوم در طبقه سوم و مهار آتش در ارتفاع بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی خلخال نیازمند خرید امکانات اطفای حریق در ارتفاع است

آتش نشانی خلخال نیازمند خرید امکانات اطفای حریق در ارتفاع است