مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:202023-09-26ورزشي

دسته گلی در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و سخنی با هیئت فوتبال استان!+فیلم


گویی مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم شنیده و می دانسته که چنین وضعیتی بر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد حاکم است که در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان این موضوع مهم را به افشاریان گوشزد کرد و از او خواست تا در استانش بیشتر بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد مهد استعدادهای ورزشی در رشته های مختلف از جمله فوتبال است.

موید این گفته ها هنرنمایی فرزندان استان در تیم های فوتبال شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران برمی گردد که با کمترین حمایتی از سوی مسئولان توانستند بیشترین افتخارات را برای این استان کسب کنند.

اما گذشته از این ها مدیریت فوتبال مبحثی مهم برای توسعه و تعالی این رشته مهم و مهیج ورزشی بوده که اگر مدیریتی وجود نداشته باشد فوتبال رو به نابودی و زوال می رود.

در استان کهگیلویه و بویراحمد با روی کار آمدن خداداد افشاریان یکی از داوران بین المللی و پیشکسوت فوتبال کشور و رییس کنونی کمیته داوران کشور و یکی از 8 عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال همه گمان می کردند که فوتبال استان دچار تغییر و تحول خواهد شد اما خداداد افشاریان در تقسیم وظایف خود میان استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت فوتبال و همچنین حضور در هیئت رییسه فدراسیون و کمیته داوران شاید یک دهم وقت خود را نیز به استان خود تخصیص نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته گلی در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و سخنی با هیئت فوتبال استان!+فیلم

دسته گلی در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و سخنی با هیئت فوتبال استان!+فیلم