مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-23سياسي

به زودی؛ الحاق اسکادران کوثر به نیروی هوایی ارتش


یک اسکادران هواپیمای صاعقه ساخته شد و هواپیمای بسیار خوبی است.

اکنون نیز ساخت هواپیمای کوثر به عنوان یک جت شکاری و بمب افکن در مراحل پایانی است و در آینده یک اسکادران از این هواپیما به نیروی هوایی ارتش ملحق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (1 مهر) همزمان با سالگرد عملیات کمان 99 و هفته گرامیداشت دفاع مقدس در برنامه زنده صبح بخیر ایران از پایگاه هوایی شهید لشگری اظهارداشت: نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس کارنامه بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته است.

در تمام عملیات های دفاع مقدس نیروهای هوایی یا نوک پیکان عملیات یا پشتیبان آن بود.

وی با اشاره به سالروز عملیات کمان 99 گفت: در این عملیات بیش از 300 فروند هواپیما به پرواز در آمد و 140 فروند هواپیما وارد خاک عراق شدند و اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دادند.

 همچنین در عملیات الولید (اچ 3) تیزپروازان نیروی هوایی ارتش با سه بار سوخت گیری پایگاه های عراق را در غربی ترین نقطه این کشور هدف قرار دارند و بیش از 60 فروند هواپیماهای دشمن روی زمین از بین رفت.

همچنین نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس عملیاتی علیه نیروی دریایی صدام انجام داد و باعث شد تا پایان جنگ دیگر نیروی دریایی صدام پا نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی؛ الحاق اسکادران کوثر به نیروی هوایی ارتش

به زودی؛ الحاق اسکادران کوثر به نیروی هوایی ارتش