مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-16اجتماعي

خیرین مدرسه ساز نقش مؤثری در توسعه علمی جامعه دارند


سرپرست فرمانداری رشت در مراسم کلنگ زنی مدرسه ابتدایی شهدای نیروی دریایی رشت گفت: خیرین مدرسه ساز در توسعه علمی جامعه نقشی اثرگذار و مؤثر دارند و همواره در کمک به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش پیش قدم بوده اند.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت در مراسم کلنگ زنی مدرسه ابتدایی شهدای نیروی دریایی رشت گفت: خیرین مدرسه ساز در توسعه علمی جامعه نقشی اثرگذار و مؤثر دارند و همواره در کمک به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش پیش قدم بوده اند.

مراسم کلنگ زنی و احداث مدرسه شهدای نیروی دریایی رشت امروز،24 مهر با حضور کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت، امیر دریا دار لشنی فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت ، علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ، سرهنگ نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، احمد پورکاظمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو رشت و محمدرضا ایزدبین، خیر مدرسه ساز در رشت انجام شد.

کیا عاشوری، سرپرست فرمانداری رشت در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از خیرین مدرسه سازی که وارد چرخه تعلیم و تربیت می شوند تا مسیر تحقق اهداف انبیا را فراهم کنند، گفت: خیرین مدرسه ساز در توسعه علمی جامعه نقشی اثرگذار و مؤثر دارند و همواره در کمک به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش پیش قدم بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین مدرسه ساز نقش مؤثری در توسعه علمی جامعه دارند

خیرین مدرسه ساز نقش مؤثری در توسعه علمی جامعه دارند