مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 07:202023-09-23سياسي

از سیاست خارجی گذشته خارج و وارد یک عصر جدیدی از دیپلماسی عزتمندانه شده ایم


امام جمعه شهرستان قرچک با اشاره به روابط خارجی کنونی دولت و تحسین دیپلماسی عزتمندانه امروز، این دیپلماسی را عصر جدیدی در دستگاه خارجی کشور قلمداد کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس چگونه با کمبودها و مشکلات توانستند افتخارآفرینی کنند و چگونه در دورانی با کمبودها مواجه بودیم اما توانستیم در عملیات ها مختلف عزت آفرینی کنیم، چون قدرت ایمان رمز رزمندگان ما بود.

وی افزود: امروز خیلی از مشکلات گذشته وجود ندارد، لذا ما باید تلاش کنیم در جنگی که شکل و شرایط آن تغییر کرده است، مقابل دشمن ایستادگی کرده و حماسه ها خلق کنیم.

امام جمعه شهرستان قرچک عنوان کرد: برادران و خواهران، امروز شهدا را الگوی قرار بدهیم، قهرمانان واقعی زمان ما آنان هستند، آنانی که از جان خود گذشتند تا امروز ما با امنیت گرداگرد هم جمع شویم.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی مقتدرانه ریاست محترم جمهور در سازمان ملل مایه افتخار است، رییس جمهور با همه وجودش سعی کرد سرمایه های حقیقی را به جهانیان بیان کند و به غرب ثابت شد برنامه منزوی کردن ایران شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در پایان سخنان خود افزود: در این دولت عزت جایگزین ذلت شد، از دیپلماسی گذشته خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سیاست خارجی گذشته خارج و وارد یک عصر جدیدی از دیپلماسی عزتمندانه شده ایم

از سیاست خارجی گذشته خارج و وارد یک عصر جدیدی از دیپلماسی عزتمندانه شده ایم