مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-21سياسي

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان علیه جنایت رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: - انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان علیه جنایت رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ واذا رَءَا الَّذینَ ظَلَمُوا العَذابَ فَلا یُخَفَّفُ عَنهُم ولا هُم یُنظَرون؛ هنگامی که ظالمان عذاب را ببینند نه به آن ها تخفیف داده می شود، و نه مهلت.

سلام و درود بر امام حی و حاضر زمان، حضرت مهدی (عج) که منتقم مظلومان جهان خواهد بود؛ و سلام بر غیوران میدان مقاومت که مثال حقیقی جهاد فی سبیل الله را به جهانیان نشان دادند.

رژیم موقت و جنایتکار اسراییل بداند که این جنایت ظالمانه و خلاف تمامی قوانین بین المللی او، بیش از پیش تجاوز او به خاک مردم مظلوم فلسطین و جنایات ظالمانه اش را به گوش عالم خواهدرساند.

جوامع بین المللی، با دین مشترک انسانیت این حرکت ظالمانه او را منفور دانسته و انزجار حقیقی خود را به این رژیم سفاک خاطر نشان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان علیه جنایت رژیم صهیونیستی

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان علیه جنایت رژیم صهیونیستی