مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-06ورزشي

پرندگان شکاری، در تله شکارچیان غیر بومی + فیلم


یک محیطبان، به روش های مختلف صیادان و شکارچیان برای زنده گیری پرندگان شکاری اشاره کرد و گفت: برخی از این تله ها بر روی شاخه درختان نصب می شود؛ - یکی دیگر از روش های شکارچیان برای زنده گیری، حفر گودال در زمین است.

علی ربیعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه صیادان و شکارچیان هر ساله از 15 مهر لغایت 15 آبان در فصل مهاجرت پرندگان شکاری بازگیری را آغاز می کنند، گفت: در این ایام پرندگان شکاری مانند باز و شاهین، بحری ،بالابان و قرقی و.

به عنوان بخشی از پرندگان مهاجر عبوری از ایران مهاجرت می کنند.

وی همه پرندگان شکاری را دارای ارزش مادی برای صیاد و شکارچی ندانست و افزود: همه این پرندگان در معرض خطر شکار نیستند، اما شکارچیان پرندگان خاصی از جمله شاهین، بحری و بالابان را بیشتر شکار می کنند.

این محیط بان، به روش های مختلف صیادان و شکارچیان برای زنده گیری پرندگان شکاری اشاره کرد و گفت: برخی از این تله ها بر روی شاخه درختان نصب می شود؛ برخی دیگر نیز سیار بوده و بر روی پشت و پَر پرندگان کوچک تر مانند کبوتر و یاکریم بسته می شود و صیاد پای این پرنده را با نخ می بندد و آن را رها می کند که در ارتفاع خاصی ثابت و معلق می ماند و پرنده شکاری این پرنده معلق را لقمه آسانی می بیند و خیلی راحت آن را شکار می کند، اما خودش شکار می شود، زیرا تله ای که همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرندگان شکاری، در تله شکارچیان غیر بومی + فیلم

پرندگان شکاری، در تله شکارچیان غیر بومی + فیلم