مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-25اقتصادي

اجرای 51 کیلومتر شیار لرزاننده در جاده های خراسان جنوبی


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای 51 کیلومتر شیار لرزاننده در جاده های استان به منظور ایمن سازی راه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد فدوی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایمن سازی محورهای استان با اجرای شیار لرزاننده و خط کشی راه های مواصلاتی از جمله اقداماتی بوده که در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی ادامه داد: اجرای رامبل استریپ عرضی در محل تقاطع ها، پیچ های تند و محورهایی از استان که سابقه واژگونی خودرو دارند و همچنین اجرای رامبل طولی در راه های دوخطه ای که سابقه تصادف به دلیل خروج از لاین و تجاوز به سمت چپ دارند، اجرا می شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: نوارهای رامبل با ایجاد شیارهای استاندارد بر روی آسفالت به رانندگان هنگام تغییر خطوط به وسیله ایجاد لرزش در خودرو و تولید صدا ، هشدار میدهند.

فدوی خاطرنشان کرد: این اداره کل در همین راستا در سال جاری تاکنون 51 کیلومتر شیار طولی و عرضی ایجاد کرده که این موضوع نقش بسزایی در کاهش تصادفات در محورها و مقاطع پر تصادف استان داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 51 کیلومتر شیار لرزاننده در جاده های خراسان جنوبی

اجرای 51 کیلومتر شیار لرزاننده در جاده های خراسان جنوبی