مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-08سياسي

سیاوشی: وحدت مستضعفین در دفاع از فلسطین یک خودآگاهی تاریخی است


احساس من این است یک خودآگاهی بین مستضعفان عالم نسبت به تحولات جهانی درحال شکل گیری است که قلب تپنده آن غرب آسیا و سرزمین موعود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، از ابتدای انقلاب اسلامی، کلیدواژه وحدت بارها توسط امامین آن مورد تأکید قرار گرفته است و عامل پیروزی و اقتدار ملل اسلامی این وحدت بین مسلمانان معرفی شده است.

درباره اهمیت آن و معرفی دشمنان وحدت با مهدی سیاوشی؛ استاد جامعه شناسی گفت وگویی داشتیم.

وحدتِ ضدوحدت ها سیاوشی گفت: یکی از موضوعات مهم، هم جهتی مخالفان وحدت در یک جبهه است، به تعبیری ما شاهد آن هستیم که گروه های دینی و عقیدتیِ ضدوحدت با طیف سیاسی ضدوحدت باهم به یک ائتلاف رسیدند تا در برابر این مؤلفه اساسی گفتمان انقلاب اسلامی بایستند.

در وجه سیاسی صهیونیسم بین المللی که در رأس آن رژیم صهیونیستی و اعوان و انصار او نظیر آمریکا و انگلستان قرار دارند با نیروهای عقیدتی و فرهنگی ضدوحدت که در متن و بطن جامعه سرازیر هستند به یک اتحادی رسیده و در قبال انسجام مسلمین و برهم زدن وحدت آن ها یک سیاست را پیش می گیرند.

کتابی که باید مطالعه شود وی افزود: این جریانات ضدوحدت هم بین شیعیان و هم بین اهل سنت حضور دارند و زمینه های انحراف را از سال ها قبل پیگیری کردند، در جامعه اهل سنت وهابیت است و در جامعه شیعه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاوشی: وحدت مستضعفین در دفاع از فلسطین یک خودآگاهی تاریخی است

سیاوشی: وحدت مستضعفین در دفاع از فلسطین یک خودآگاهی تاریخی است