مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-25فرهنگي

رابرت دنیرو و تبلیغ پرحاشیه تاکسی اینترنتی اوبر


نماینده رابرت دنیرو شایعات تکرار نقش «رابرت دنیرو» در فیلم «راننده تاکسی» را برای تبلیغات تاکسی اینترنتی اوبر «Uber» رد کرد.

- نماینده رابرت دنیرو شایعات تکرار نقش رابرت دنیرو در فیلم راننده تاکسی را برای تبلیغات تاکسی اینترنتی اوبر Uber رد کرد.

ایسنا نوشت: نماینده رابرت دنیرو شایعات تکرار نقش رابرت دنیرو در فیلم راننده تاکسی را برای تبلیغات تاکسی اینترنتی Uber رد کرد.

چندین گزارش منتشر شده در روزهای اخیر حاکی از آن است که دنیرو قرار است برای یک کمپین تبلیغاتی برای تاکسی اینترنتی Uber در بریتانیا، شخصیت اصلی در درام راننده تاکسی ساخته مارتین اسکورسیزی در سال 1976 را تکرار کند، نقشی که موقعیت او را به عنوان یکی از بازیگران بزرگ دوران خود تثبیت کرد.

این گزارش های تایید نشده در نهایت موجب شد پل شریدر فیلمنامه نویس راننده تاکسی در یک پست فیسبوک از این ایده انتقاد کند و نوشت: این که چرا باب (دنیرو) این کار را انجام می دهد، فراتر از حدس و گمان من است.

اما من آن را ندیده ام و اگر خوش شانس باشم هرگز آن را نخواهم دید .

Uber در واکنش به این شایعات در بیانیه ای تایید کرد که دنیرو در اواخر سال در بریتانیا در تبلیغی برای این تاکسی اینترنتی دیده خواهد شد اما این کمپین تبلیغاتی هیچ ارتباط موضوعی با فیلم راننده تاکسی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابرت دنیرو و تبلیغ پرحاشیه تاکسی اینترنتی اوبر

رابرت دنیرو و تبلیغ پرحاشیه تاکسی اینترنتی اوبر