مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-21پزشكي

اختصاص 224 مجوز استخدام پیمانی از محل مجوز سازمان اداری استخدامی کشور به کردستان


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی وزارت بهداشت با شرکت 2066 داوطلب در حوزه های آزمون دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

- ایسنا/کردستان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی وزارت بهداشت با شرکت 2066 داوطلب در حوزه های آزمون دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

صدیق جدیدالاسلامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از تعداد 25000 مجوز فاز اول استخدام پیمانی وزارت بهداشت، تعداد 224 مجوز استخدام پیمانی از محل مجوز سازمان اداری استخدامی کشور جهت راه اندازی و بهره برداری از مراکزجدید الاحداث و توسعه یافته به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اختصاص یافت.

وی افزود: از این 224 مجوز جذب مذکور، تعداد 90 مجوز جهت جذب و به کارگیری بهورز اختصاص یافته که تابع قوانین و مقررات خاص خود است که بلافاصله پس از برگزاری این آزمون اقدامات بعدی در این خصوص به عمل خواهد آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: تعداد 60 مجوز نیز مربوط به پایگاه های اورژانس فوریت های پزشکی استان می باشد که با توجه به نیاز و فعال بودن پایگاه اورژانش شهری بانوان شهر سنندج تعداد 3 مجوز کاردان فوریت های پزشکی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 224 مجوز استخدام پیمانی از محل مجوز سازمان اداری استخدامی کشور به کردستان

اختصاص 224 مجوز استخدام پیمانی از محل مجوز سازمان اداری استخدامی کشور به کردستان