مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-14اجتماعي

مسابقه نامه به کودکان فلسطینی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود


معاون پرورشی و فرهنگی داره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف همبستگی با کودکان فلسطینی، مسابقه نامه به کودکان فلسطینی در مدارس استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت دبیقی با اشاره به اینکه مسابقه نامه به کودکان فلسطینی  در مدارس  استان  برگزار می شود، گفت: در این مسابقه دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه می توانند نامه خود را در یک صفحه به کودکان فلسطینی بنویسند.

وی با بیان اینکه این مسابقه فرصتی برای دانش آموزان است تا با تاریخ و فرهنگ فلسطین آشنا و از طریق هنر، صدای خود را به گوش جهانیان برسانند گفت: در این مسابقه دانش آموزان می توانند با بیان احساسات و عواطف خود، همدردی خود را با کودکان فلسطینی نشان دهند.

دبیقی ، مهلت ارسال آثار  را ، 7 آبان ماه 1404عنوان کرد و گفت:  داوری آثار در تاریخ 8 آبان ماه انجام خواهد شد که سه نفر از هر شهرستان به مرحله نهایی راه می یابند و جوایز آنها در روز 13 آبان ماه اهداء می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد.

در پایان گفت : علاقه مندان می توانند آثار خود را  از طریق مدارس به معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستان ها و مناطق تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه نامه به کودکان فلسطینی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مسابقه نامه به کودکان فلسطینی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود