مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-17فرهنگي

رونق ورزش روستایی با اجرای 15 زمین چمن مصنوعی در روستاهای بروجرد


رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: 15 زمین چمن مصنوعی روستایی در شهرستان بروجرد در حال اجرا است که از این تعداد 5 زمین ورزش در هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، اعظم عزیزی ظهر امروز در نشست سه شنبه های خبری با اصحاب رسانه که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از اجرای 15 زمین چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 5 زمین ورزش چمن مصنوعی روستایی در هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح می شود.

وی اظهار داشت: سرانه ورزشی بروجرد 45 سانتی متر است که با تکمیل پروژه های ورزشی، سرانه ورزشی به 55 سانتی متر می رسد.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: هیچ اعتباراتی در شهرستان برای ورزش و جوانان وجود ندارد، اگر برگشت اجاره اماکن ورزشی در شهرستان واریز شود مشکلات مالی حل خواهد شد، فعلا اعتبارات را از کمک خیرین تامین می کنیم.

عزیزی افزود: اداره ورزش و جوانان بروجرد دارای 10 هزار ورزشکار ساماندهی شده است، که 4 هزار و 500  نفر ورزشکاران را بانوان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه 45 هیات ورزشی فعال در شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: ورزشکاران بروجردی در رشته های مختلف ورزشی مانند کشتی، دوچرخه سواری، تیراندازی، بوکس، کاراته، تکواندو دارای مقام های جهانی و آسیایی و کشوری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق ورزش روستایی با اجرای 15 زمین چمن مصنوعی در روستاهای بروجرد

رونق ورزش روستایی با اجرای 15 زمین چمن مصنوعی در روستاهای بروجرد