مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 23:402023-10-04اجتماعي

هشدار وزش باد شدید و بارش در تهران/ توصیه های مهم به مردم


از مردم تقاضا می شود ضمن احتیاط در عبور و مرور، از پارک خودرو در حاشیه ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال خودداری کرده و در نواحی مرتفع مستقر نشوند.

- جی پلاس؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از تمدید هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: وزش باد شدید و بارش باران پایتخت را فرا می گیرد.

حامد یزدی مهر عصر چهارشنبه به ایرنا گفت: مردم تا ظهر پنجشنبه 13 مهر ماه ضمن رعایت جوانب احتیاط از حریم رودخانه ها دور شوند و کنار مسیل های استان اتراق نکنند.

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور در بخش هایی از استان به ویژه ارتفاعات شمال شرقی بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید، کاهش نسبی دما پیش بینی شده است، افزود: در این وضعیت احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و جاری شدن روان آب وجود دارد لذا از شهروندان درخواست می شود از اتراق کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انجام فعالیت های کوه نوردی در مدت یادشده نیز هشدار داد و اضافه کرد: از مردم درخواست می شود به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست ها، بالابرها و ساختمان های بلند مستقر نشوند.

وی همچنین بر ضرورت آمادگی دستگاه های اجرایی و امدادرسان تاکید کرد و ادامه داد: ابلاغیه هشدار برای دستگاه های عضو ستاد بحران ارسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزش باد شدید و بارش در تهران/ توصیه های مهم به مردم

هشدار وزش باد شدید و بارش در تهران/ توصیه های مهم به مردم