مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-07فرهنگي

پایانی بر نقدها با پرواز پروانه ها در اصفهان


دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان گفت:امکان برگزاری این جشنواره در نقاط دیگر برای بنیاد فارابی وجود داشت اما جشنواره در اصفهان به رویداد فرهنگی تبدیل شده که شهر را با خود همراه کرده و این دستاورد بزرگی برای اصفهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان  با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با دبیری مجید زین العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهر(7 تا 12 اکتبر 2023) سال جاری شامگاه جمعه آغاز شد و بار دیگر پروانه ها در اصفهان شادی و نشاط را برای کودکان شهر به ارمغان آوردند.

همزمان با آغاز نشست های جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، برخی از فعالان فرهنگی و رسانه ای اصفهان در قبال برگزاری و هزینه کرد شهرداری اصفهان برای این جشنواره این اقدام را به باد انتقاد گرفته اند.

به باور این افراد هزینه های این رویداد بین المللی در حالی توسط شهرداری اصفهان هزینه می شود که برگزاری 26 دوره این جشنواره آورده ای برای اصفهان نداشته است و شهرداری اصفهان هنوز هزینه های دوره گذشته را بطور شفاف اعلام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانی بر نقدها با پرواز پروانه ها در اصفهان

پایانی بر نقدها با پرواز پروانه ها در اصفهان