مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-19سياسي

تلاش فراجا برای امنیت و آرامش شهروندان تا پای جان


فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه برای حفاظت از امنیت و آرامش شهروندان تا پای جان ایستاده ایم، گفت: خروجی کار ما باید رضایت مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان در همایش بزرگ معتمدین و متنفذین (طرح امنیت محله محور) که در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد، اظهار داشت: فراجا دارای وظایف و مأموریت های متعدد و گسترده ای است و هدف نهایی این سازمان ارزشی، حفاظت از امنیت، آسایش و آرامش عموم شهروندان است.

وی افزود: بنده و همکارانم تا پای جان برای صیانت و حفاظت از امنیت جامعه ایستاده ایم و هرلحظه آماده ایم که جان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آسایش و آرامش خود و همکارانم را فدای امنیت و آسایش شما مردم شریف کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: کارکنان انتظامی استان، همواره با تلاش شبانه روزی و ایثار کارکنان سعی در انجام مأموریت ها به نحو احسن دارد.

وی ادامه داد: خروجی کار ما باید با رضایت مردم همراه باشد و این ملاک سنجش و ارزیابی موفقیت ما در انجام وظایف و مأموریت های محوله است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت همراهی و مشارکت شهروندان در حفظ امنیت جامعه، گفت: همه افراد جامعه و تمامی دستگاه ها در تولید و حفظ امنیت سهم دارند و باید در این زمینه احساس مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش فراجا برای امنیت و آرامش شهروندان تا پای جان

تلاش فراجا برای امنیت و آرامش شهروندان تا پای جان