مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 00:302023-10-15اقتصادي

41 هزار مؤدی مالیاتی جدید در استان فارس شناسایی شد


به منظور اجرای عدالت مالیاتی و جلوگیری از تضییع حقوق دولت، با تحقیقات و بررسی های صورت گرفته، کتمان درآمد مالکان املاک تجاری که اظهارنامه مستغلات ارایه نداده اند، - ایسنا/فارس به منظور اجرای عدالت مالیاتی و جلوگیری از تضییع حقوق دولت، با تحقیقات و بررسی های صورت گرفته، کتمان درآمد مالکان املاک تجاری که اظهارنامه مستغلات ارایه نداده اند، کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا محمدابراهیمی عصر یکشنبه، 23 مهرماه گفت: به منظور اجرای عدالت مالیاتی و جلوگیری از تضییع حقوق دولت، با تحقیقات و بررسی های دقیق صورت گرفته، کتمان درآمد مالکان املاک تجاری که اظهارنامه مستغلات ارائه نداده اند، کشف شد.

مدیرکل امور مالیاتی فارس تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی مبنی بر شناسایی منابع و پایه های جدید مالیاتی بدون فشار مضاعف به واحدهای تولیدی و سایر مالیات دهندگان فعلی، شناسایی افرادی که در حوزه های مختلف فرار مالیاتی یا کتمان درآمد دارند، آغاز شده است.

وی افزود: در روند ثبت اظهارنامه مستغلات، اگر فعال اقتصادی مالک واحد تجاری است، باید مشخصات خود را ثبت کند، چنانچه مؤدی اظهار کند که مکان فعالیتش استیجاری است، باید اطلاعات و مشخصات موجر را ارایه کند که از این طریق و با استفاده از بانک های اطلاعاتی در اختیار و تطبیق آن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 هزار مؤدی مالیاتی جدید در استان فارس شناسایی شد

41 هزار مؤدی مالیاتی جدید در استان فارس شناسایی شد