مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-21اقتصادي

طرح نهضت ملی مسکن نباید منجر به مهاجرت مردم شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: طرح نهضت ملی و اعطای زمین در طرح های حمایتی نباید منجر به مهاجرت مردم شود و این موضوع به عنوان راهبرد تامین زمین برای متقاضیان طرح های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت قرار می گیرد.

- علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به طرح ملی نهضت مسکن در شهرستان شهرضا اظهار داشت: تعداد کل متقاضیان در طرح جهش تولید مسکن شهرستان شهرضا بیش از 15 هزار و 500 نفر است که از این تعداد یک هزار و 295 نفر انصراف دادند و در حال حاضر افزون بر 6 هزار نفر واجد شرایط تایید نهایی هستند.

  وی بیان کرد: برای این شهرستان مبحث الحاق اراضی در کمیسیون های مربوطه مطرح و پیگیری شد که الحاق 80 هکتار زمین در مرحله مصوبه شورای عالی مسکن قرار دارد.

   قاری قرآن با اشاره به پیشرفت 71 درصدی 377 واحد طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان گفت: مباحث و مشکلات اجرایی پیرامون این پروژه و همچنین طرح جوانی جمعیت، مسکن محرومان و 2 معلول به صورت ریزبینانه بررسی و تعیین تکلیف شد و در سال جاری شاهد افتتاح این واحدها خواهیم بود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: مطابق با تاکید استاندار اصفهان طرح نهضت ملی و اعطای زمین در طرح های حمایتی نباید منجر به مهاجرت مردم شود و این موضوع به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت ملی مسکن نباید منجر به مهاجرت مردم شود

طرح نهضت ملی مسکن نباید منجر به مهاجرت مردم شود