مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 07:102023-09-25اجتماعي

ترافیک ارومیه، چالش روز مردم شهر


رشد و گسترش سریع شهرنشینی همواره با چالش ها و معضلاتی همراه بوده و ترافیک شهری یکی از چالش هایی است که امروزه به یک معضل جدی برای کلانشهرها تبدیل شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رشد و گسترش سریع شهرنشینی همواره با چالش ها و معضلاتی همراه بوده و ترافیک شهری یکی از چالش هایی است که امروزه به یک معضل جدی برای کلانشهرها تبدیل شده است.

ترافیک به عوامل متعددی همچون نبود وسایل حمل و نقل عمومی کافی درون شهری، کمبود شبکه های بزرگراهی، وجود خودروهای تک سرنشین و عدم رعایت صحیح قوانین راهنمایی و رانندگی بستگی دارد.

ترافیک تنها مختص به ایران نیست و تمامی شهرهای پرجمعیت دنیا را شامل می شود اما در جوامع پیشرفته برای کنترل و بهبود ترافیک شهری از مهندسی ترافیک، وضع و اجرای قوانین و آموزش در کنار زیرسازی و اجرای پروژه های عمرانی بهره می گیرند.

شهر ارومیه نیز چند سالی است که با معضل ترافیک روبروست و دیگر هیچ نقطه ای از شهر را نمی توان یافت که بدون ترافیک باشد.

ساخت و سازها و انبوه سازی های داخل شهر ونبود پارکینگ برای ساختمان های اداری و پزشکی و نبود پارکینگ های طبقاتی از دلایل ترافیک در ارومیه است.

مردم از ترافیک شهری ناراضی هستند و به همین علت مدیریت شهری برای کاهش ترافیک و حل این مشکل اقدام به ایجاد زیر گذرها، تقاطع ها و توسعه حمل ونقل ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک ارومیه، چالش روز مردم شهر

ترافیک ارومیه، چالش روز مردم شهر