مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:452023-09-23دانش

حرکت دانشگاه آزاد در مسیر حل مسائل صنعت و اشتغال همزمان دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی 1403-1402 را به استادان، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی تاکید کرد: تلاش می شود حرکت دانشگاه در مسیر حل مسائل صنعت، اشتغال همزمان دانشجویان، مهارت ‏افزایی و تجاری سازی تحقیق عملیاتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی 1403-1402 را به استادان، دانشجویان، دانش آموزان و کارکنان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ‏تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است: بسمه تعالیبا حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت ‏اندآغاز سال تحصیلی 1403-1402 را به استادان گرانقدر، دانشجویان، دانش آموزان عزیز و کارکنان دلسوز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ‏تبریک و تهنیت می ‏گویم.

شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مقارن شده است؛ ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان هشت سال دوران دفاع مقدس و پیشرو بودن هفته وحدت امید دارم در سال جدید با الگوگیری از زندگی، آموزه ‏های اخلاقی و تربیتی پیامبر اکرم (ص)، سال تحصیلی جدید را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت دانشگاه آزاد در مسیر حل مسائل صنعت و اشتغال همزمان دانشجویان

حرکت دانشگاه آزاد در مسیر حل مسائل صنعت و اشتغال همزمان دانشجویان