مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-21بين الملل

نتانیاهو در شوک


شکست مطلق امنیتی، روانی و میدانی رژیم صهیونیستی در عملیات توفان، تبدیل به قدر متیقن جنگ اخیر شده و نتانیاهو حتی با بمباران بیمارستان ها و پناهگاه ها و قتل عام صدها کودک و زن بیگناه در غزه نمی تواند از تثبیت این گزاره در اذهان جلوگیری کند.

- فارس پلاس؛ حنیف غفاری در یادداشتی نوشت: خلق بحران های منطقه ای برای فرار از بحران های داخلی در مقاطع گوناگون حیات شوم  75 ساله اشغالگران صهیونیست ظهور و بروز کرده  و منجر به  تنفس مصنوعی به کابینه های در حال سقوط در تل آویو شده است.

به عبارت بهتر، کابینه های دست راستی یا حتی لیبرال در اراضی اشغالی هیچ گاه از کنار بحران سازی در منطقه و محیط پیرامونی اراضی اشغالی با هدف نجات خود از بحران های مزمن درونی به سادگی نگذشته اند.

از زمان حضور نتانیاهو در راس معادلات قدرت در تل آویو و تشکیل کابینه ائتلافی در اراضی اشغالی با محوریت وی، اسموتریچ، آریه درعی و بن گویر، اصلاحات قضایی کابینه با هدف تثبیت جایگاه نتانیاهو و آریه درعی (رهبر حزب شاس که او نیز دارای پرونده فساد مالی است) کلید خورد و منجر به ایجاد شکافی پایدار میان جریانات لیبرال و محافظه کار شد.

حضور ده ها هزار صهیونیست در خیابان های تل آویو و حیفا و اردوکشی های خیابانی اشغالگران علیه یکدیگر، منجر به ایجاد گره های کور اجتماعی -امنیتی بی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو در شوک

نتانیاهو در شوک