مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-02سياسي

دهقان: قانون اساسی منشور پیشرفت کشور است


همه قانون اساسی به عنوان یک سند قانونی و ملی ما محترم است ضمن اینکه منشور پیشرفت کشور قانون اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی نقش و مسئولیت بانوان در پیگیری اجرای قانون اساسی در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی با حضور 300 تن از اساتید، پژوهشگران و طلاب حوزه علمیه خواهران توسط معاونت قانون اساسی معاون حقوقی رییس جمهور با همکاری حوزه علمیه خواهران استان تهران برگزار شد.

در این مراسم محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور خانواده و زنان، حجت الاسلام والمسلمین کبیریان رییس حوزه علمیه خواهران استان تهران و سید احمد حبیب نژاد معاون قانون اساسی معاونت حقوقی و دبیر هیات پیگیری اجرای قانون اساسی حضور داشتند.

الگوی انقلاب اسلامی در حوزه زنان ترسیم یک راه سوم بود محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در این نشست با بیان اینکه ما عملا با دوالگوی از زن مواجه هستیم، گفت: در یک نگاه متحجرانه زنان هیچ جایگاهی در عرصه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ندارند و به عنوان شهروندان درجه دوم محسوب می شوند.

در نگاه دوم نیز به اسم دفاع از حقوق زن، برهنگی و کالایی شدن زن را تبلیغ و ترویج می کنند و استیفای حقوق زنان را در تخریب نهاد خانواده جلوه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقان: قانون اساسی منشور پیشرفت کشور است

دهقان: قانون اساسی منشور پیشرفت کشور است