مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-11ورزشي

پوستر یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد رونمایی شد


پوستر یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد در صحن علنی شورای اسلامی این شهر رونمایی شد.

- مصطفی زارعزاده سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این مراسم که ساعتی قبل در صحن علنی شورای اسلامی شهر برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در برگزاری باشکوه دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد، برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی در استان که سال گذشته با مشارکت قریب به 21 هزار شرکت کننده برگزار شد را با توجه نیروی انسانی اندک حوزه ورزشی این سازمان بسیار دشوار و مشمول قدردانی از آنان دانست.

وی گفت: در یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد که با مشارکت 37 هیات ورزشی استان به عنوان هیاتهای اجرایی برگزار خواهد شد، رقابت ها در 67 رشته ورزشی و بیش از رشته های ورزشی دوره ی گذشته برگزار می شود.

زارعزاده با پیش بینی مشارکت 30 هزار شهروند یزدی در یازدهمین دوره این المپیاد ورزشی، این رویداد ورزشی را از این حیث بی نظیر در کشور خواند و گفت: حتی جام پرچم نیز به نوعی الگو گرفته از این المپیاد ورزشی بوده است.

عزیز الله سیفی رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم از برگزاری این رقابتها به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدردانی کرد و گفت: استقبال 21 هزار نفری شهروندان از دوره دهم المپیاد ورزشی یزد در سطح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد رونمایی شد

پوستر یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد رونمایی شد