مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:052023-09-23بين الملل

ادعای گاردین: اپوزیسیون ایرانی دیگر در کشور های اروپا امنیت ندارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه در گزارشی با عنوان «فعالان سیاسی ایران در سراسر اروپا هدف تهدید و ارعاب هستند» نوشته: با 15 نفر از این فعالان در انگلیس، - روزنامه گاردین به نقل از تعدادی از فعالان اپوزیسیون در خارج نوشت: به نظر می رسد عوامل حکومت ایران در حال سازماندهی برنامه آزار و اذیت، تجسس، آدم ربایی و تهدید به مرگ مخالفان در اروپا هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه در گزارشی با عنوان فعالان سیاسی ایران در سراسر اروپا هدف تهدید و ارعاب هستند نوشته: با 15 نفر از این فعالان در انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا، سوییس و سوئد، صحبت کرده و آن ها گفته اند با حملات سایبری و آزار و اذیت آنلاین ازجمله شامل تهدید به مرگ مواجه بوده اند.

دو نفر دیگر به این روزنامه گفته اند در سال گذشته لاستیک خودرو های آن ها پاره شده که گمان دارند کار ماموران ایران بوده است و چند نفر هم گفته اند که پس از شرکت در جلسات مخالفان، افراد مشکوک آن ها را تا خانه تعقیب کرده اند.

به نوشته این روزنامه، حکومت ایران درپی سرکوب مخالفان در خارج از مرز ها هم بوده است.

یکی از این افراد که ساکن سوییس است مدعی شده دوبار پس از شرکت در تجمع های سیاسی در مسیر خانه کسی او را تعقیب کرد و به او پیغام داده شده که آن ها قصد دارند تو را تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای گاردین: اپوزیسیون ایرانی دیگر در کشور های اروپا امنیت ندارد

ادعای گاردین: اپوزیسیون ایرانی دیگر در کشور های اروپا امنیت ندارد