مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-05اقتصادي

افتتاح طرح هادی روستای قلعه برزند گرمی


طرح هادی روستای قلعه برزند گرمی با 25 میلیارد ریال اعتبار با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

- ایسنا/اردبیل طرح هادی روستای قلعه برزند گرمی با 25 میلیارد ریال اعتبار با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل 13 مهر در این مراسم اظهار کرد: فاز اول طرح هادی روستای قلعه برزند و معابر پرتردد این روستا سال گذشته با 50 میلیار ریال اعتبار انجام شد.

کیخسروی با بیان اینکه طرح هادی در سال جاری در شهرستان گرمی در 15 روستا با اعتبار 25 میلیارد تومان اجرای شده است، خاطرنشان کرد: روستای هدف گردشگری قلعه برزند دارای جاذبه های گردشگری، قلعه باستانی و امامزاده هست که با اجرای فازهای بعدی طرح هادی این روستا، پکیج کاملی از مکان های گردشگری را به کشور ارائه خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل با اشاره به اینکه از 185 روستای شهرستان گرمی 123 روستا بالای 20 خانوار است، تصریح کرد: در 58 روستا طرح هادی اجرا شده که در صورت تخصیص اعتبارات ملی در تمام روستاها شاهد مقاوم سازی و اجرای هادی روستایی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح هادی روستای قلعه برزند گرمی

افتتاح طرح هادی روستای قلعه برزند گرمی