مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-10اقتصادي

سود 11 نماد بورسی و فرابورسی چه زمانی واریز می شود؟


با به پایان رسیدن سال مالی شرکت های بورسی شرکت ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند که در این مجامع ضمن تصویب صورت های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازی شرکت ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند که در این مجامع ضمن تصویب صورت های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص شد.

در این مطلب به میزان سود تقسیمی چند نماد که مجمع برگزار کرده اند، پرداخته ایم و همچنین زمان و نحوه پرداخت این سود به سهامداران را اعلام نموده ایم.

زمان پرداخت سود سهامداران ساروج  سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند: سود سهامداران حقیقی سجامی،  27 شهریور ماه 1402 واریز شد.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند: سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند سریعا نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت نام در سجام جهت دریافت سود اقدام نمایند.

زمان پرداخت سود سهامداران شغدیر  سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند:  سود سهام سهامداران حقیقی، صندوق های سرمایه گذاری، سبدگردان ها توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه(سهامی عام)، در تاریخ 1402/07/03 از طریق سامانه سجام انجام گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود 11 نماد بورسی و فرابورسی چه زمانی واریز می شود؟

سود 11 نماد بورسی و فرابورسی چه زمانی واریز می شود؟