مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:012023-10-16سياسي

مردم یاری مهم ترین راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش


رییس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهید وطن پور اصفهان گفت: این مرکز در سال 1401 و سال جاری به 80 نفر از هم وطنان خدمت رسانی کرده است و این خدمت رسانی با امداد و نجات و کمک های هوایی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ارتش جمهوری اسلامی ایران با روحیات معنوی و تخصص های منحصربه فرد نظامی و حماسه های درخشان رزمندگان در دوران سرنوشت ساز دفاع مقدس و سازندگی در کنار سایر نیروهای مسلح کشور تبدیل به مستحکم ترین رکن نظامی این مرز پر گهر شده و نقطه اتکایی برای ملت قهرمان پرور ایران اسلامی محسوب می شود.

تقویت ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایمان مستحکم و بینش عمیق دینی و سیاسی از برکات مدبرانه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بود.

تلاش های کارکنان مؤمن و متدین این نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزش های معنوی و تربیت جوانان متدین و مصمم در نیروهای سه گانه زمینی، هوایی و دریایی بود که در نهایت تعالی مکتبی ارتش جمهوری اسلامی را موجب شد و سلاحی بی نظیر را در کنار توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار قرارداد.

حجت الاسلام رضا کیانی، رییس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهید وطن پور اصفهان روز عقیدتی سیاسی را فرصت مغتنمی برای تقویت بنیه اعتقادی و معنوی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم یاری مهم ترین راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

مردم یاری مهم ترین راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش