مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 05:152023-09-29سياسي

امیر عبداللهیان: امروز نقش مقاومت در معادلات منطقه بی بدیل است


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین سیدعیسی طباطبایی و هیات همراه که بمناسبت تجلیل از مجاهدان در غربت در ایران بسر می برند، - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین سیدعیسی طباطبایی و هیات همراه که بمناسبت تجلیل از مجاهدان در غربت در ایران بسر می برند، ضمن تقدیر از ایشان، تلاش های وی را در راستای فعالیتهای امام موسی صدر توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران،امیر عبداللهیان در این دیدار اظهار کرد : ویژگی ممتاز سیدعیسی طباطبایی در حمایت و سهم ایشان در ارتقاء جایگاه مقاومت در لبنان و منطقه و جهان اسلام است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن تجلیل و تکریم سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان خاطره ای ناگفته از این شهید و سید مقاومت، دبیرکل حزب الله در زمان تصدی معاونت وزارت خارجه با اشاره به مبارزات و فعالیت های موثر و بی بدیل حزب الله در حوزه های مختلف گفت : امروز نقش مقاومت در معادلات منطقه و جهان بی بدیل است .

امیرعبداللهیان ضمن ابراز امیدواری برای استمرار خدمات فرهنگی و اجتماعی این مجاهد فداکار، رحلت همسر مجاهده و مهاجره و صابره رابه ایشان و فرزندان آن مرحومه تسلیت گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر عبداللهیان: امروز نقش مقاومت در معادلات منطقه بی بدیل است

امیر عبداللهیان: امروز نقش مقاومت در معادلات منطقه بی بدیل است