مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-09اجتماعي

پروژه های نیمه تمام شهرکرد تا قبل از بارش ها تکمیل می شود


با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر شروع بارش های سیل آسا از اواخر مهرماه در استان می طلبد پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری تا قبل از شروع بارش ها تکمیل و جمع بندی شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری شهردار شهرکرد گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر شروع بارش های سیل آسا از اواخر مهرماه در استان می طلبد پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری تا قبل از شروع بارش ها تکمیل و جمع بندی شود.

محمدحسین واحدیان شامگاه گذشته 16 مهرماه در سومین جلسه مدیریت بحران مدیریت شهری اظهار کرد: مسئولین نواحی باید از محدوده خدماتی خود بازدید و نقاطی که در بحران خطرآفرین هستند شناسایی و نواقص رفع شود.

وی با بیان اینکه واحدهای عمرانی باید تا قبل از شروع بارش ها پروژه های نیمه تمام را تکمیل و جمع آوری کنند، افزود: برای ساختمان های نیمه تمام و یا ساختمان هایی که مصالح ساختمانی آن ها منجر به آبگرفتگی در مسیل ها و جوی و جداول می شود اختیار صادر شود.

شهردار شهرکرد با تاکید بر تامین شن و نمک لازم برای زمان بارش برف بیان کرد: فضای مناسب جهت انبار شن و نمک در میرآباد پیش بینی تا در زمان بارش خدمات دهی با سرعت بیشتری انجام شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری شهرکرد، واحدیان اضافه کرد: ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین باید در حالت آماده باش کامل و شرح وظایف مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام شهرکرد تا قبل از بارش ها تکمیل می شود

پروژه های نیمه تمام شهرکرد تا قبل از بارش ها تکمیل می شود