مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-19اقتصادي

حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان آذربایجان شرقی 40 درصد است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به آمارهای حوادث کار در استان، گفت: حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان آذربایجان شرقی 40 درصد است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به آمارهای حوادث کار در استان، گفت: حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان آذربایجان شرقی 40 درصد است.

حسین فتحی پنجشنبه، 27 مهرماه در همایش ارتقای ایمنی در کار و تولید در شهرستان آذرشهر، با اشاره به وظایف ذاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حفظ و صیانت از نیروی ارزشمند کار، گفت: مهم ترین رویکرداین اداره کل در حوزه ایمنی در کار و تولید، نگاهی پیشگیرانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان مولفه های حمایت از منابع انسانی، افزود: وزارت تعاون در کنار حمایت های مادی و معنوی از نیروی ارزشمند کار، نگاه سلامت محور به جای نگاه درآمد محور به منابع انسانی دارد زیرا منابع انسانی یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی بوده و منابع انسانی سالم نیز محور توسعه کشور هستند.

منابع انسانی کارآمد و اثربخش می تواند اقتصاد کشور را تامین کند.

وی در خصوص اهمیت ایمنی در جلوگیری حوادث ناشی از کار، تشریح کرد: حوادث هر چند که جزیی باشند اما درد و رنجی برای کارگر و خانواده وی تحمیل کرده و چالش های بسیاری برای آن ها ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان آذربایجان شرقی 40 درصد است

حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان آذربایجان شرقی 40 درصد است