مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 06:402023-10-06سياسي

تشریح وضعیت ارزیابی رؤسای دانشگاه ها در دوره جدید


رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: از سال قبل به صورت جدی تری موضوع ارزیابی روسای دانشگاه ها لحاظ شد و ما سال گذشته 10 محور را برای ارزیابی روسای دانشگاه ها داشتیم.

- روح الله رازینی رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: از سال قبل به صورت جدی تر موضوع ارزیابی روسای دانشگاه ها لحاظ شد و ما سال گذشته 10 محور را برای ارزیابی روسای دانشگاه ها داشتیم.

محور ها در حوزه محور های عملکردی ناظر بر اولویت های کشور و وزارت علوم بوده است و در عمده محور ها ما میزان توجه به بحث بهره وری و توفیق رییس دانشگاه در مدیریت منابع باتوجه به محدودیتی که در حوزه منابع داشتیم و بحث دیگری که مهم است، میزان توجه به فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها بوده است.

وی افزود: بحث مدیریت تحول و نوآوری در دانشگاه هم جز مباحث مهم است و در بحث فرهنگی در سال جدید می خواهیم این مقوله را پررنگ تر کنیم و بعد از کرونا و پسا کرونا موضوع فرهنگی و فعالیت های فرهنگی پررنگ تر شده است و یکی از اولویت هایی که در سال قبل در ارزیابی توجه داشتیم، بحث جوانی جمعیت و تسهیلات ازدواج دانشجویی و خوابگاه های متاهلی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح وضعیت ارزیابی رؤسای دانشگاه ها در دوره جدید

تشریح وضعیت ارزیابی رؤسای دانشگاه ها در دوره جدید