مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-13سياسي

قالیباف: طوفان الاقصی نشان داد رژیم صهیونیستی یک ارتش کاریکاتوری است


رییس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای باغ فیض و 5شهید گمنام، گفت: موضوع فلسطین نمونه ای از سنت های الهی و اعتماد و اعتقاد به فرهنگ جهاد و شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای باغ فیض و 5شهید گمنام، گفت: موضوع فلسطین و طوفان الاقصی نمونه ای از سنت های الهی است و نمونه اعتماد و اعتقاد به فرهنگ جهاد و شهادت است.

  وی با بیان این که فلسطین بعد از انقلاب اسلامی موضوع اول جهان اسلام شد، افزود: بعد از اعلام روز قدس توسط امام، فلسطین موضوع اول جهان اسلام شد.

انقلاب اسلامی و فرهنگ قرآن، این جامعه را روز به روز مستحکم تر کرد، مردمی که در غزه مبازه می کنند و در محاصره کامل هستند.

  رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد بودید چگونه بعضی دولت ها تسلیم می شدند و چگونه رژیم صهیونیستی رجز خوانی می کرد ولی در این یک هفته جوانان فلسطین نشان داد که رژیم صهیونیستی یک دروغ بزرگ است.

  قالیباف در ادامه با بیان این که طوفان الاقصی نشان دادرژیم صهیونیستی یک ارتش کاریکاتوری است، گفت: این حرکت جوانان فلسطین نشان داد رژیم صهیونیستی یک ارتش کاریکاتوری است.

در حال تکمیل.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: طوفان الاقصی نشان داد رژیم صهیونیستی یک ارتش کاریکاتوری است

قالیباف: طوفان الاقصی نشان داد رژیم صهیونیستی یک ارتش کاریکاتوری است